Stanislav Kropilák
stanislavkropilak.jpg

Stanislav Kropilák (* 10. jún 1955) ( Malchárek hovorí, že Pavol Rusko Kropilákovi sľúbil 2 + 2 mil.
Sk za každý rok pôsobenia v parlamente. Od Ruska Kropilák nakoniec nedostal nič, dostal zatiaľ 2 mil. Sk od nich. Pred Vianocami bol Kropilák za Malchárkom a pýtal peniaze. Malchárek mu povedal, že zatiaľ nič nevyrobil, ale dá mu teraz 0,5 mil. Sk zo svojich. Kropilák to odmietol. Dohodli sa, že Malchárek do konca januára niečo vyrobí a potom mu dá. Kropilák okrem toho na svoj basketbalový klub dostáva rádovo stotisícové sponzorské príspevky od podnikov v rezorte hospodárstva (Transpetrol, Slovenské elektrárne). Malchárek hovorí, že do konca volebného obdobia dá Kropilákovi ešte 2 mil. Sk. Zo strany Kropiláka nevidí Malchárek žiadne nebezpečenstvo.
predefined)

je niekdajší slovenský basketbalista, reprezentant Česko-Slovenska a bývalý poslanec Národnej rady Slovenskej republiky.
Stanislav Kropilák nastúpil na neuplatňovaný mandát poslanca Františka Tótha vo volebnom období 2002-06 za ANO. Bol členom Výboru NR SR pre vzdelanie, vedu, šport a mládež, kultúru a médiá.
[upraviť]Dopravná nehoda

14. apríla 2005 spôsobil v Bratislave dopravnú nehodu, pri ktorej značne poškodil dopravné značenie. Televízia JOJ priniesla reportáž, podľa ktorej pri jazde pod vplyvom alkoholu ľahko zranil chodca a naháňala ho polícia.[1] Predseda ANO Pavol Rusko to na tlačovej konferencii vehementne poprel a obvinil JOJ zo „zákerného klamstva a svinstva“. O pár mesiacov neskôr, po roztržke v jeho strane, keď sa Kropilák pridal k odídencom, sa Rusko zmienenej televízii verejne ospravedlnil a spomenul, že Kropilák bol v čase nehody „opitý ako snop“. Dodal, že on o tom netušil a oni (ostatní odídenci z ANO) ho nechali zastávať sa človeka, ktorý si to nezaslúžil.

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License