protest gorila 6

protest gorila 6 sa konal v Bratislave 9. 3. 2012.

toto napísal náš priateľ plne súhlasím sám som to videl:Neverte médiám!!! Vymývajú Vám mozgy!!!
Osobne som bol svedkom brutálneho bezdôvodného potlačenia protestu. Stál som v prvom rade a žiadne kocky a tehly, ako tvrdia média nelietali. Lietali vajcia a hajzelpapier, a aj to až na výnimky za korytnačky, aby protestujúci netrafili vlastné predné rady. Ak niečo letelo vzduchom, tak až po zásahu. Žiadni extrémisti, ale študenti, pracujúci, dôchodcovia, ženy, rodičia so staršími deťmi, a min. aj jedna tehotná žena. Sadli sme si, spievali hymnu, držali transparenty, vlajky, ruky hore a v tom medzi nás hodili výbušky, slzné bomby, kropili nás slzákom, strieľali gumové projektily a hlava nehlava začali tĺcť ako žito. Chránil som kamarátku vlastným telom, lebo v tom čase už bola zranená a dezorientovaná od výbuchov, z ktorých mi doteraz píska v ušiach. Vďaka ruksaku, hrubej bunde a čiapke mám iba mierne zranenia. Rozšklbané nohavice, špinavá bunda, modriny a rozbitá hlava je nič oproti cca 60 ročnému pánovi, ktorému vedľa mňa kopali do hlavy, pokým neodpadol, žene, ktorú dvaja hrdinovia stĺkli do bezvedomia, a chalanovi, ktorému poskákali po ruke tak kvalitne, že mu trčala kosť. Tých, čo prevalcovali, ešte podkopávali, na zemi ich dorážali a ťahali mimo záberov aparátov, kam po nich len sanitky chodili. Na zemi ostalo ležať cca 30 ľudí, z toho asi cca 10 žien. Vďaka tomu, že si asi mysleli, že som dorazený som sa nenápadne so zranenou kamarátkou schoval za fotografov, ktorí nás našťastie prepašovali mimo "zásah". Sanitky v žiadnom prípade neboli dve, ako tvrdia zapredané média, ale boli ich desiatky a chodili po dobitých ľudí po iných uliciach ako bol dav, aby neboli "na očiach". Kamarátka s výškou 158 cm ma iba dobitú nohu. Snažili sa nás tak ako mnohých ďalších zraziť na zem a stĺcť, ale som im to nepodarilo, za čo sa Policajnému zboru SR ospravedlňujem, a menovite aj ministrovi vnútra SR Danielovi Lipšicovi, že nemá ďalšieho obvineného extrémistu v tabuľke! Splnil sľub, že bude viac policajtov v uliciach a vidno to, takto bezpečne som sa ešte nikdy necítil. Vďaka. Aj za to, že bojuje proti gorilám. Treba ich mlátiť na každej demonštrácii. Nikdy v živote som na žiadneho policajta ani len vajcom nezaútočil, ale keď som videl tých do krvi zmlátených ľudí, už budem mať pochopenie, ak do nejakého sadistického dementa hodia kameň!

a čo dodať k dalšiemu videu, viete prečo požiarnici v Rožnave nemaju adekvatnu požiarnu techniku, no pretože tá sa používa na striekanie mierumilovných ľudí v Bratislave, ktorí celý den makaju v robote a večer idú demonštrovať proti mafii ktorá ovláda tento štát.

gumové projektily

Stručné vyjadrenie ku včerajšiemu protestu: vedúci revolúcie na Islande je úžansý človek. Pochod bol pomerne vydarený až na ľudi čo išli okolo alebo stáli na zastávke. Nie aby sa k nám pridali ale iba maximalne priblblo čumeli pripadne sa smiali a kamerovali si nás s pomyslením, čo sme to za psychopatov?? Po oficiálnom skončenie pochodu na námestí SNP nám bolo s mamou a bratom takmer jasné, že sa bude pokračovať až k parlamentu a tak sme sa vydali skratkou lebo sme už boli dosť uchodení. Už vo väčšej vzdialenosti od NRSR bolo pripravené 4 rady ťažkoodencov. Keďže sme tam prišli o dosť skôr ako dav demonštrujúcich, jeden ťažkoodenec povedal druhému: "obyčajných ľudí pustime, ten dav potom zastavíme". Takže sme sa dostali do priestoru kde sa pohybovali iba policajti a pár "šťastlivocov" ktorým sa tiež podarilo dostať cez ťažkoodencov. Nikdy som ešte nevidela tolko ťažkoodencov až mám pocit, že ich povolali z celého Slovenska. Bolo tam minimálne dvojnásobne viac ako nás demonštrantov. Dokonca tam boli viaceri policajti v civile s vysielačkami v ruke, tváriaci sa veľmi nenápadne. Vyššie pri NRSR som si všimla už prichystané vodné delo ale policajt hovoril do vysielačky vodičovi aby ešte stál. Priešieli demonštranti, ktorí boli slušní ľudia, žiadny vagabundi a extrémisti… Ich poburanie vyvoli tie TRÁPNE 4 rady tých pajácov. Coho sa polícia bála? že parlament ostane znovu zahádzaný vajíčkami a niekto bude musieť umývať okienka? Určite by to vyšlo MNOHONÁSOBNE lacnejšie ako táto neprimeraná policajná akcia… Kludne ich stačilo max. 20 (aj to je vela) aby sa postavili pred vchod NRSR…
Vodné delo sa priblížilo aby to demonstrujucich zastrašilo… asi tri krát vyhlasilo: V mene zákona opustite tieto priestory… Ja sa pýtam: v mene akeho zakona???
Bez opodstatnenia bol použitý slzotvorný sprej, ktorý sprejovali ľuďom bojujúcim za dobro a spravodlivosť priamo do tváre. My sme stáli asi 50 metrov od miesta diania ale
a aj tak nás poriadne štípal noc.. neviem si predstaviť aké brutálne to muselo byť pre tých čo tam priamo stáli v okruhu 10 metrov… a potom som už iba neveriacky pozorovala ako policajti sputali a odviedli Luciu Gálovú, R. Mihályho ale aj ďalších SLUŠNÝCH ľudí…
Týmto sa chcem všetkým tým čo tam vydržali a nezlakli sa tych hlúpich pajácov poďakovať… ste HRDINOVIA tohto štátu.
P.S. : násilie vyvoláva iba násilie a tie 4 rady ťažkoodencov jednoznačne násilie vyvolávali.

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License