Mikuláš Dzurinda
mikulasdzurinda.jpg

Ing. Mikuláš Dzurinda CSc. (nar. 1955, Spišský Štvrtok ) (bol s Hrušovským v USA, ale nepriniesli odtiaľ nič, s Hrušovským dostali od Siemensu 200 mil. Sk cez Mníchov ( link1 link2 link3 link4) . Dzurinda hovorí Kucejovi, že ak sa chce stretávať s PENTOU má si dávať väčší pozor je slovenský politik, bývalý predseda vlády Slovenskej republiky vo vládach z rokov 1998 a 2002. V súčasnosti minister zahraničných vecí.

30. 01. 2010 novy čas
Dzurinda o financovaní SDKÚ: Na otázky odpoviem už len písomne
Po týždni konečne zareag ovala SDKÚ na podozrenia a obvinenia Roberta Fica, že strana prala čierne peniaze.
Financovanie Dzurindovej strany je zahalené rúškom tajomstva.

Fico obvinil SDKÚ, že počas vládnutia prala peniaze
VIDEO - Dzurinda: Neviem vysvetliť financovanie SDKÚ!
http://www.cas.sk/clanok/148422/video-dzurinda-neviem-vysvetlit-financovanie-sdku.html

VIDEO - Fico odkrýva ďalšie čachre: SDKÚ vraj prala peniaze cez firmu Soul
http://www.cas.sk/clanok/148596/video-fico-odkryva-dalsie-cachre-sdku-vraj-prala-peniaze-cez-firmu-soul.html
Včera sa totiž päť najvyšších politických lídrov strany zavrelo v centrále strany a vystúpili spoločne so sľubom, že financovanie strany už bude transparentné.
Až viac ako deväť rokov trvalo Mikulášovi Durindovi, kým priznal, že financovanie jeho strany nebolo s kostolným poriadkom. „SDKÚ sa nevyhla chybám a nedostatkom, bolo to však v počiatkoch strany,“ vyhlásil o finančných tokoch Mikuláš Dzurinda. Dodal, že strana to už bude robiť na „podstatne vyššej úrovni“.
Dzurinda však vyhlásil, že na všetky otázky ohľadom financovania budú odpovedať už len písomne. V SDKÚ však po sérii škandálov nebudú padať hlavy! Pokladníka Igora Kuceja, ktorého meno sa spája s firmami prepojenými na daňové raje, totiž nevymení. Podľa Dzurindu o tom môže rozhodnúť prezídium strany, ale z užšieho vedenia to zatiaľ nikto nežiadal. „Igor Kucej sám ponúkol svoju rezignáciu,“ reagovala podpredsedníčka Iveta Radičová.
SDKÚ podalo na Roberta Fica trestné oznámenie, pretože podľa nej zneužíva svoju funkciu. „Nebol som mentálne nastavený počúvať takúto hrôzu z úst predsedu vlády,“ vyjadril sa Dzurinda k Ficovým podozreniam, že SDKÚ prala čierne peniaze. Najužšie vedenie strany sa podľa neho zhodlo na tom, že SDKÚ nepoužívala a ani neprala žiadne špinavé peniaze.

Pokladníci SDKÚ
Gabriel Palacka
Bol prvým pokladníkom v SDKÚ. Spolu s Pavlom Prokopovičom a Igorom Kucejom pôsobil v rozpočtovom výbore strany, ktorý každoročne podpisoval financie strany. V prvej Dzurindovej vláde bol necelý rok ministrom dopravy, pôšt a telekomunikácií.
Igor Kucej
Igor Kucej nastúpil v roku 2002 po Gabrielovi Palackovi na miesto hlavného pokladníka SDKÚ. Zároveň je konateľom spoločnosti Involve, ktorá vlastní logo SDKÚ. Firmu Involve vlastní zahraničná spoločnosť Destor Investments, Ltd.

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License