Jaroslav Haščák
jaroslavhascak.jpg

Mgr. Jaroslav Haščák (nar. 1969 Stará Ľubovňa), Križkova 9
Bratislava ("malý" ) (býv.agent ŠtB) spoluzakladateľ "finančnej" skupiny Penta.

"Chodím najmä do reštaurácií Al Dente (v Tatracentre blízko Penty) a Caribic. Občas chodím do reštaurácií Medúza a Traja Mušketieri"
"Predstavitelia SMERu - je to zberba, sú neschopní a keď sa dostanú do vlády bude zle."
"Demokracia je „nahovno“ systém. „Volič o ničom nič nevie, volič je hovno. Volič vníma iba absolútny povrch."

štúdium:

  • 1987 - 1991 Moskovský štátny inštitút medzinárodných vzťahov Moskva
  • 1991 - 1992 Pekingská univerzita Peking, Čína

Citát zo 7plus:
Skupina Penta podniká v oblasti private equity a realít na viac ako desiatich trhoch Európy, spoločnosti v jej portfóliu zamestnávajú 25-tisíc zamestnancov. Penta Investments podniká vo viacerých oblastiach, jej doménou bolo zdravotníctvo, energetika a nehnuteľnosti.
Do roku 2018 chce preinvestovať 1,1 miliardy eur na Slovensku a v Českej republike. Zaujímavosťou je, že pre skupinu pracuje niekdajší šéf komunistickej Štátnej bezpečnosti Alojz Lorenc.
Samotný Jaroslav Haščák sa v minulosti pre médiá vyjadril, že politici sú vo všeobecnosti priemerní ľudia a nemá o nich vysokú mienku. Skupina tvrdí, že nepodporuje politické strany, darilo sa jej však obzvlášť počas druhej vlády Mikuláša Dzurindu. Naopak, s Ficovým kabinetom skupina príliš nevychádzala. Majetok Jaroslava Haščáka médiá odhadujú približne na 600 až 700 miliónov eur. Koniec citátu.

24.07.2006 Poprad
Účet za svadbu spolumajiteľa Penty: 5 miliónov Sk
POPRAD - Víkendovou svadbou číslo jeden na Slovensku bol bezpochyby megasobáš finančného žraloka z Penty Jaroslava Haščáka (36). Po osemročnom vzťahu s právničkou z jeho firmy Valériou Trebišovskou si povedali manželské „áno“ v rímskokatolíckom kostole v popradskej miestnej časti Spišská Sobota. A na najdôležitejšom dni ich spoločného života veru nešetrili. Podľa zistení Nového Času sa účet za svadbu priblížil sume päť miliónov korún.
Honosné šaty, drahé vína či prominentní účinkujúci. To všetko stojí riadny balík peňazí. Pre miliardára to však podľa všetkého nie je žiaden problém. Na najkrajší deň vo svojom živote Jaroslav Haščák údajne minul približne päť miliónov. Len nevestine hodvábne šaty, ktoré si vraj bola sama vybrať a kúpiť v talianskom Miláne, stáli údajne 100-tisíc korún. Svadobná večera vyšla približne na milión, značkové vína z celého sveta a ostatný alkohol takmer polmilióna, ubytovanie pre hostí v troch hoteloch v Tatranskej Lomnici 600-tisíc korún. To je však len zlomok výdavkov, ktoré sprevádzali miliardára Haščáka na konci jeho staromládeneckých čias.
„Bola to krásna svadba a dôstojný prvý krok do ich spoločného života,“ poznamenal jeden z hostí, ktorých bolo na svadbe pozvaných približne štyristo a vozilo ich dvadsať limuzín so šoférmi. Medzi pozvanými sa objavili aj exminister hospodárstva Jirko Malchárek, bývalý šéf Slovenského rozhlasu Jaroslav Rezník či niekdajší šéf Štátnej tajnej bezpečnosti Alojz Lorenc.

2.2. 2012 Radičová prehovorila: Z Penty boli u mňa doma viacerí
Viacero predstaviteľov finančnej skupiny Penta bolo na návšteve doma u Ivety Radičovej (SDKÚ-DS), no v čase, keď nebola vo vrcholových pozíciách(podpredsedníčka strany asi nie je vrcholová funkcia). Premiérka to dnes povedala novinárom na margo vyhlásenia lídra Smeru-SD Roberta Fica, podľa ktorého bol u Radičovej doma niekoľkokrát aj spolumajiteľ Penty Jaroslav Haščák. Ten je jednou z ústredných postáv v údajnom spise SIS Gorila.

6. 2. 2012 HN
S Haščákom si netyká
Dzurinda podľa vlastných slov dostával od SIS správy o Gorile už v roku 2006, ale ich nechcel zverejňovať, aby nezmaril akciu tajnej služby. So spolumajiteľom Penty Jaroslavom Haščákom sa vraj stretol iba raz, pred tromi rokmi v dome Ivety Radičovej.“ Haščák sa vraj zaujímal o politickú situáciu a o šance Radičovej vyhrať prezidentské voľby. „Netykáme si,“ povedal Dzurinda.

http://hnonline.sk/slovensko/c1-54619200-hascaka-dohodila-radicova

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License