Ivan Gašparovič
ivangasparovic.jpg

Doc. JUDr. Ivan Gašparovič, CSc. ( nar. 1941, Poltár) („idiot“ má IQ húpacieho koňa a nevie povedať 2 súvislé vety, napriek tomu je populárny) je prezident Slovenskej republiky.

.o mafii v športe

Príklad číslo dva: Ivan Gašparovič je známy fanúšik športu, hlavne futbalu a hokeja. Niekedy sa zdá, že nerozumie ničomu inému, ale to nie je v tejto chvíli podstatné. Dôležité je, že pre túto svoju vášeň dokáže prižmúriť oči aj nad tým, že jeho obľúbenú zábavku môže pokojne financovať aj mafia. V septembri 2006 sme s ním totiž spolu s Tónom Molnárom urobili rozhovor, ktorý zrejme v Gašparovičovej biografii nenájdete. Tu je krátky úryvok z interview pre portál aktualne.sk:

Ako hokejový a futbalový fanúšik ste zrejme zaregistrovali, že financovanie športu je často spájané s podsvetím, čo potvrdil aj bývalý policajný viceprezident Spišiak. Bratislavskí bossovia Jozef Svoboda či Peter Čongrády sa napríklad angažovali vo futbalovom Slovane. Nie je to problém? 

Neviem. Čongrádyho som nepoznal, Svobodu áno, bol to prezident Slovenského zväzu zápasníkov.

Aj ste spolu komunikovali?

So Svobodom áno, prišli za mnou pred olympiádou. So zväzom zápasníkov bol dokonca v Národnej rade. 

Vedeli ste, že je spájaný…
…toto nie sú otázky profesionálov. To sú skôr otázky do bulváru, aby ma niekto čítal. Aj sa vám trošku čudujem, že do takéhoto rozhovoru “pacnete” niečo, čo by ani Nový Čas nepísal. To nie je seriózne.

Nás len zaujíma, či vám ako veľkému športovému fanúšikovi neprekáža, že sa hovorí, že táto oblasť je dodnes financovaná aj peniazmi mafie.

A čo ja s tým mám?

Nie je to na škodu samotného športu? Nemala by aj tu prebehnúť istá očista, reforma?

Boli tí ľudia odsúdení za nejaký trestný čin?

Svoboda sedel v minulosti vo Švédsku za pašovanie drog.

Majú firmy, ktoré dávajú peniaze na šport?

Nevidíte to ako problém? 

Dobre, a čo teraz? Keď tam títo ľudia nebudú, nebude ani futbal. A potom s nimi nebudem ani ja. Budem sedieť doma alebo v robote.

Áno, aj toto povedal prezident (!) Gašparovič, hoci dnes si už na to málokto pamätá. Keď sme mu začali klásť spomínané otázky, jeho hovorca Trubač ho chcel zastaviť: “Pán prezident, neodpovedajte!” Gašparovič si však nedal povedať a v spravodlivom rozhorčení sa nás snažil presvedčiť, že peniaze od mafie nesmrdia. Došlo mu to zrejme až po niekoľkých dňoch, keďže v priebehu autorizácie sa snažil túto pasáž úplne zmeniť. Napriek enormnému tlaku na vedenie aktualne.sk sa mu to však nepodarilo. Rozhovor vyšiel v pôvodnom znení.

http://www.tyzden.sk/nazivo-doma/gorila-gasparovic.html

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License