Herman Arvay
hermanarvay.jpg

Herman Arvay (nar. 1964) (Tiež bol pred Vianocami u Malchárka pýtať peniaze. Malchárek hovorí, že Arvay nie je problematický. Smeje sa, že keď mu dá v januári 0,5 mil. Sk tak mu bude slúžiť do konca života)
V rokoch 2002–2006 – bol poslancom Národnej rady zvoleným vo voľbách za KSS. V septembri 2005 vstúpil do poslaneckého klubu Aliancie nového občana (ANO) Jirka Malchárka, Ľubomíra Lintnera, v ktorom sa v tom čase združovali "odídenci" z ANO.

SITA 19. septembra 2005
Nezávislý poslanec Národnej rady SR Herman Arvay vstúpil v pondelok do poslaneckého klubu Aliancie nového občana, na ktorého čele stojí Ľubomír Lintner.
"Môžem potvrdiť, že poslanecký klub dnešným dňom prijíma Hermana Arvay do svojich radov," uviedol v pondelok Jirko Malchárek. Podľa Arvaya jeho vstup do klubu ANO nie je ničím výnimočným, pretože už od roku 1998 bol v kontakte s nemeckými liberálmi združenými v strane FDP a uvažoval o založení liberálnej strany na Slovensku.
"Je mi však ľúto, že liberálna politika sa dnes nachádza v takejto situácii," povedal Arvay.
Podľa Malchárka lintnerovci oslovili viacerých poslancov, ktorí majú záujem o politickú kontinuitu a stabilitu na Slovensku a o zabezpečenie riadneho legislatívneho procesu. "Rokujeme s poslancami, ktorí sú pripravení podporovať nevyhnutné rozhodnutia pre ekonomický a sociálny rozvoj Slovenska," povedal Malchárek.

Vysvetlenie: najprv bol členom KSS a zrazu sa stal liberálom (pravý opak komunistu)

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License